Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

Loboda, Știrul și Pizda Țigăncii …



ACTUALIZARE: Apropo de etnobotanice, cică Organismul ăsta internațional care se va ocupa cu Codex Alimentariu va declara usturoiul și menta droguri de categoria a 3-a și vor mai putea fi procurate doar de la farmacii. Ce tare ar fi să te duci cu rețeta compensată la farmacie pentru 3 cutii cu capsule de usturoi ! Să mergi cu prietenii noaptea în parc și să prizați niște căței de usturoi. Dacă Dumnezeu ar fi pe pământ n-ar putea să fie mai tare ca ăștia.
… astea-s frate plante ETNObotanice, că nu știu de ce, poate că analizez eu greșit morfologia cuvântului, dar nu cred că e potrivită folosirea lui ca definiție pentru drogurile ușoare astea sau ce-or fi ele. Și dacă tot (cică) denumește o ramură cuprinzătoare a botanicii cum or suna derivatele cuvântului, spre exemplu: etnobotologia, etnobotologi, etc.
Am auzit că au murit niște unii pe la Iași din propria prostie că s-au îmbuibat ca niște dobitoci cu buruieni … la mai mare ! M-au uimit ”reacționiștii” ăștia care s-au revoltat după faza aia și au început să dea vina pe stat,parlament, instituții că vezi domne din cauza lor au murit niște descreierați. Și unii au fost și mai tari spunând, la auzul știrii că s-a dat legea împotriva ”etnobotanicelor”, că ”Da domne` că trebuie să moară niște oameni ca să se ia măsuri la noi în țară” – o formulă d-asta stereotipică idioată. De parcă o lege va stopa vreodată orice și de parcă acum că s-a dat legea asta nu se va mai droga nimeni și implicit nu va mai muri nimeni. Dacă doreau să rezolve ceva dădeau o lege să pună aia prospecte în punga cu petale de „rășina calului” să știe nasiștii și veniștii cât și la ce intervale să consume.

16/02/2010 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , ,

10 comentarii »

  1. Am eu o banuiala asa,ca va urma floarea de tei si apoi floarea de crin(dar asta nu se mananca).Datorita mirosurilor,ce le au aceste plante,urmeaza sigur.

    Comentariu prin fetita junglei13 | 16/02/2010 | Răspunde

    • Daca l-ar interzice pe Crin as fi de acord :)

      Comentariu prin dacicdracon | 01/03/2010 | Răspunde

  2. Lumea se va droga in continuare, cu sau fara legi. Si pizda tigancii are efecte halucinogene? (ma refer la planta ;) )

    Comentariu prin Mitza | 16/02/2010 | Răspunde

  3. Nu are … și nici planta. Eu am spus doar că sunt mai aproape, plantele astea de denumirea aia. Dar acum nu știu sigur dacă-s halucinogene sau nu că nu m-a pasionat ”Nasismul” – trasul pe nas !

    Comentariu prin Culian | 17/02/2010 | Răspunde

  4. n-a murit nimeni la Iasi. au ajuns ca boii la urgente ca au fumat gazon prea mult.

    Comentariu prin Anticalofilul | 17/02/2010 | Răspunde

  5. Daca sunt specimene ce fumeaza canepa,la ce te poti astepta?Atat ii duce pacanelul.Si app,cu aceasta planta mi’ai adus aminte de cadoul “genial” facut bunicii mele la o aniversare.Imi placea cum miroase si ce culoare frumoasa are:))Multi ani mi’a spus ca nimeni nu ia daruit “pizda tigancii si “ouale” popii(alta planta).Felicitari pentru blog!

    Comentariu prin Love | 19/02/2010 | Răspunde

  6. Fumeaza un pachet de Carpati sa vezi acolo ameteli etnobotanice.

    Comentariu prin ₤utic | 19/02/2010 | Răspunde

    • Unde mai găsești “Carpați”? Ca eu ca fost fumător de “Carpați” și când am venit în țară am cautat peste tot și nu am găsit.

      Comentariu prin dacicdracon | 01/03/2010 | Răspunde

      • Bunicu mai are nu stiu de pe unde cateva cartuse intregi dar tine la ele enorm, n-ar da nici macar o tigare dintr-aia pe un pachet intreg de kent sau mai stiu eu ce.

        Comentariu prin Culian | 01/03/2010

  7. pfff..sper sa nu bage si foile de vitza la index, ca voiam sa ma apuc si io sa invatz sa fac sarmale..acu,inainte e pensia scazuta cu 15 %..
    :((

    Comentariu prin vrăji | 07/05/2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

