Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

Norocul meu …


Norocul e de aur„Nu ai noroc” mi-a spus deunăzi un prieten, la care eu i-am răspuns că nu ştiu ce e norocul şi că nu l-am întâlnit vreodată sau poate că l-am întâlnit dar nu l-am băgat în seamă. Nu am dat peste noroc noroc până acum, deşi mă mir pentru că sunt foarte împiedicat din fire şi rar scapă ceva din calea picioarelor mele (apropo port 44 – cand te calc pe picior te calc pân la genunchi). Acum sunt curios ce este norocul!?
Este el oare dejecţia unui porumbel cu probleme digestive şi incontinenţă care se hotărăşte să te văruiască din cap până-n picioare?
Sau este „moţatul” pe care îl striveşti cu brutalitate sub greutatea proprie, de fiecare dată când treci printr-un spaţiu verde sau pe strada, şi te rogi din tot sufletul să nu fie uman?
Sau este el întruchipat de coşarul care venind de la muncă împarte funingină în stânga şi-n dreapta hainelor tale cele albe cu o dărnicie nemaivăzută?
Este cumva norocul o potcoavă de cal pe care ai găsit-o (ataştă încă de purtător) înţepenită în portiera maşinii tale noi pentru care ai plătit bani grei (Ron)?
Se poate clasifica drept noroc situaţia când ajungi la momentul potrivit în locul potrivit pentru a depune efort în câmpul muncii, ştiţi expresia :”Noroc c-ai venit!”?

Toate acestea pe care le-am enumerat eu se pot clasifica drept noroc? Dacă DA … atunci mă consider un om binecuvântat de Fortuna.

Hai sănătate şi … NOROC !

PS: Norocul vostru care este ?

08/09/2009 - Posted by | Uncategorized | , , , , ,

7 comentarii »

  1. =)))))))))) Ce poza! =))))))))))
    Cred ca depinde de felul in care vede fiecare lumea. Daca are retina de optimist sau de pesimist.😀

    De exemplu un om pesimist nu spune niciodata ca a avut noroc pentru ca a reusit in ultimul moment sa prinda autobuzul de dimineata, ca la magazin mai avea un singur pachet de servetele si chiar el l-a cumparat, sau ca s-a oprit ploaia tocmai cand iesea el de la munca.

    In schimb, va avea grija sa se planga toata ziua ca tocmai la el s-a stricat automatul de cafea.

    Deci asta cu norocul cred ca depinde si de felul in care privim noi toate intamplarile prin care trecem.

    Comentariu de buburuzAndreea | 09/09/2009 | Răspunde

  2. Aici ai dreptate, norocul chiar este subiectiv, asta pentru cei care-l consideră responsabil de … orice.

    Comentariu de Culian | 09/09/2009 | Răspunde

  3. Esti in blogroll`ul meu!

    PS Mortala poza! Moahaha. Good luck!

    Comentariu de Hoffa | 10/09/2009 | Răspunde

  4. Facem un schimb de linkuri?
    Apropo. Nu sunt genul care tine evidenta la „Noroc”. Nu cred in noroc. Depinde de situatii…

    Comentariu de Marius | 10/09/2009 | Răspunde

  5. Gata si eu te-am adaugat in blogroll. Daca doresti sa schimb cum te-am trecut lasi un cometariu sau scrii pe chat cum doresti tu si schimb denumirea.La mine ii bine asa cum ai pus.

    Comentariu de Marius | 10/09/2009 | Răspunde

  6. Parerea mea e ca norocul si-l face fiecare si nu este adus de catre o potcoava,un trifoi sau mai stiu eu ce obiect.Acestea sunt doar superstitii…Si eu am avut un trifoi in masina si am avut accident😐 Ce noroc mi-a purtat?Sa fim seriosi…Fiecare fapta are consecintele sale,bune sau rele.Asa ca,atunci cand facem ceva,putem fi norocosi,in sensul ca consecintele vor fi pozitive sau putem fi ghinionisti daca acestea vor fi negative.In caz ca nu va iesi totul asa cum ne dorim,inseamna ca nu am fost atenti si am omis vreun detaliu,nicidecum ca am fost ghinionisti pentru ca ne lipsea talismanul…

    Comentariu de littlecaty | 20/09/2009 | Răspunde

  7. „Foaie verde siminoc
    Omul buna n-are noroc” asta imi canta mie amici mereu,e de la Gabi Lunca, iar eu fredonez
    „N-am noroc ce sa fac
    Niciodata soarta nu mi-a zambit”- A nda Calugareanu.
    Cu toate astea ma consider o norocoasa.Vad, aud, vorbesc, simt, respir, pe scurt traiesc.

    Comentariu de fetitajunglei13 | 23/09/2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

