Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

Un titlu, un titlu, regatul meu pentru un titlu !


?
Actualizare:😀 Văd că nici alţii nu o duc mai bine:

http://cristinacirstea.wordpress.com/2009/09/21/fara-titlu/

http://achilianu.toateblogurile.ro/2009/09/26/titlu-3/

http://dragitovarasi.blogspot.com/2009/09/articol-fara-titlu.html

http://cheeprey.ro/2009/09/18/aaaa-nu-stiu-ce-titlu-sa-i-dau/

http://www.codrosu.ro/ce-titlu-sa-pun-la-porcaria-asta/

Sunt sigur că asta ar fi spus Richard al III-lea dacă ar fi avut un blog.
Inspiraţia nu a fost niciodată punctul meu forte iar din nefericire nu am nici o imaginaţie bogată care să compenseze.
De câte ori vreau să scriu un articol, primul lucru la care mă gânesc este TITLUL şi stau uneori chiar şi ore în şir încercând să găsesc unul cât mai potrivit, cât mai reprezentativ şi care să surprindă cât mai bine ideea articolului. Iar când se întâmplă să nu reuşesc să-i găsesc un titlu ajung să amân respectivul articol nefericit în speranţa că până la urmă, poate, o fulgerare o să reuşească să-mi măcar un bec din lustra cu zece braţe a imaginaţiei. Probabil că acest lucru ţine mai mult de experienţă decât de imaginaţie dar eu tind să cred că ambele joacă un rol la fel de important în piesa asta. Ar fi totuşi o soluţie la acest mic inconvenient: aş putea întitula toate articolele „…” şi aş fi mult mai liniştit, aş adăuga totodată şi o urmă de mister dar mă mai gândesc … la un Titlu.

23/09/2009 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , ,

8 comentarii »

  1. Si eu am aceeasi problema… Mi-e greu sa sintetizez in maxim 4 cuvinte ceea ce am detaliat in cateva zeci de randuri…daca ma chinui prea mult sa gasesc titlu ajung in final sa ma gandesc la o melodie care sa mearga cu respectivul articol, ii vad versurile si ala care mie pare sa imi spuna ceva si are si legatura cu cele ce le-am scris ramane ca titlu…daca nu e melodie e poezie sau citat dintr-o carte. Nu stiu cat de bine functioneaza algoritmul asta al meu dar macar ma straduiec sa sugerez ceva din ceea ce urmeaza in post-ul cu pricina.

    Comentariu de Semafor | 23/09/2009 | Răspunde

  2. intr-adevar este nasoala chestia asta cu gasirea titlului potrivit, mai ales ca depind atat de multe de el. este ca o prezentare a ceea ce ai scris. cred ca mai mult experienta atarna decat imaginatia in incropirea unui titlu sugestiv.

    Comentariu de rasuplansu | 23/09/2009 | Răspunde

  3. Daa, stiu cum e! Si mie imi este foarte greu sa gasesc un titlu potrivit. Imi ia de 2 ori mai mult timp decat articolul in sine :))

    Comentariu de Bogdan | 23/09/2009 | Răspunde

  4. Pai poate vine inspiratia cand il scrii, daca stai si te gandesti la titul apare senzatia aia de impotmolire.Asta mi s-a intamplat de vreo 2ori si sper sa nu se mai intample.Las’ cai bine cu …, poti folosi si !!!, exprima ata de multe semnele de punctuatie.

    Comentariu de o alta misogina | 24/09/2009 | Răspunde

  5. Scrie ce simti. Eu am momente cand incep cu titlul. Am o idee, un cuvant. Restul vine de la sine, pt ca stiu ce vroiam sa scriu si e sintetizat in titlu. Alteori, intai scriu, apoi pun titlul, imi vine in timp ce scriu, e sentimentul care il am cand scriu. Pt mine e simplu.😉

    Comentariu de Mitza | 25/09/2009 | Răspunde

  6. erata „las ca-i bine” si „exprima atat”.Scuze, din graba si oboseala cred

    Comentariu de o alta misogina | 26/09/2009 | Răspunde

  7. Caut deobicei un titlu care sa spuna mare parte din articol….si in momentele de inspiratie imi si iasa:D…oricum incerc sa pun un al doilea titlu cand imi pun la mess sau cand promovez in alta parte:D

    Comentariu de Emy | 30/09/2009 | Răspunde

  8. la unele postari pt blog,e chiar greu sa gasesti un titlu.Asta cand simti ca postul tau va fi unul cuprinzator,care nu mai are nevoie de nicio imagine sau niciun titlu de prezentare.

    Comentariu de Cristina Cîrstea | 04/10/2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

