Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

Tu când te laşi … de oxigen ?


La îndemnul lui Miţă am intrat pe Death Clock să calculez, după un algoritm care nu-mi este necunoscut, câtă vreme voi mai practica viciul consumului de oxigen şi implicit câtă vreme voi contiuna să contribui la încălzirea globală şi la subţierea stratului de ozon. Am completat cu zâmbetul pe buze toate cerinţele formularului iar rezultatul, nefericit pentru planetă, a fost acesta din poza de mai jos
Cât mai am de trăit
Recunosc faptul că nu aveam o speranţă de viaţă atât de mare şi continui să fiu rezervat în această privinţă deoarece având în vedere unde vieţuim şi în ce condiţii, e surprinzător că mai apucăm să atingem vârsta majoratului. În încheiere o să modific celebra frază a maestrului Mitică Popescu şi o să vă spun:

Trăiţi deştepţi şi fără frică!
Eu vă salut …
Culianică.🙂

PS: Voi când vă lăsaţi de consumul de oxigen ?

30/09/2009 - Posted by | Uncategorized

7 comentarii »

  1. Ehee…mai ai de trait si de bantuit prin lumea reala si virtuala…Eu mi-am propus: o sa va bantui virtual si dupa moarte!😀 :))

    Comentariu de Mitza | 30/09/2009 | Răspunde

    • Din păcate, pentru cele două lumi, aşa e. Ar fi o soluţie asta, să bântui virtual după moarte, dar crezi că te lasă hackerii şi programele antivirus ?

      Comentariu de Culian | 30/09/2009 | Răspunde

  2. Mie nu mi s-a mai incarcat….cred ca nu a reusit sa calculeze:))))))))) ori o sa fie curand ori o sa dureze foarte mult:))))))))

    Comentariu de Emy | 30/09/2009 | Răspunde

  3. L-am facut prin primavara,mai am de trait inca vreo 70 de ani,deci depasesc suta.L-am facut la tot neamul,unul din raspunsuri a fost”mai aveti de trai o secunde,va uram o zi buna”,trebuia sa fie mort dinainte sa ma nasc eu.

    Comentariu de fetita junglei13 | 30/09/2009 | Răspunde

  4. pai fa`ti si tu schimbari daca vrei😀 .. cine nu te lasa ?😛

    Comentariu de Pisi | 01/10/2009 | Răspunde

  5. am calculat mai demult, parca prin 2053 imi bate ceasul.nu-i rau 70 de ani pe pamantul asta.

    offtopic: ti-am pus link la mine cum am promis🙂

    Comentariu de rasuplansu | 01/10/2009 | Răspunde

  6. Off topic: esti lepsuit😛

    Comentariu de Mitza | 01/10/2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

