Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

De prin lume adunate …


Am găsit de cuviinţă să expun o mică parte din conţinutul pe care îl întâlnesc zilnic pe Internet în diverse locur cu o toleranţă maximă pentru incubaţia şi dezvoltarea „neinteligenţei” precum:

– messenger

– hi5 (hai 5 – denumire pe care, în primă fază, eu am confundat-o cu sloganul studenţilor din toamnă )

– youtube

Primul citat pe care îl dau vine de pe Hi5 şi  a fost unul care mi-a plăcut foarte mult.  O comparaţie genială între băieţi şi pantofi, două dintre cele mai importante „lucruri” din viaţa unei fete:

1.Baietii Sunt Precum Pantofii!!!cei care iti plac, te costa…. foarte putini merita merita „>pastrati mai mult de un sezon… daca nu ii iei ei „>potriviti, s-ar putea sa te bata… cei comozi nu te atrag … oricat le-ai vorbi, nu devin mai maleabili… unul singur nu e de ajuns decat pentru pentru „>cenusarese… unii merita lasati la usa… lumea te judeca in functie de ei… alte fete te invidiaza pentru ai tai, iar tu invidiezi altele pentru ai lor… cei sireti trebuie legati…!!! toti trebuie calcati in picioare !!!

2.*******************(08.09.2009 00:33:26): o treaba carew a fost testat ,merge 100%…….trimiti mass’ul asta la 5 pers din adresa ta apoi te dai cu capul de pereti iei iei „>tastatura si o rupi de capul tau bagi destele ude in priza iti rupi mana si piciorul iei monitorul si sari cu el p geam si in cadere daca inchizi ochii iti apare persoana iubita ……

(textul de mai sus este în forma sa originală – greşelile şi ideea nu-mi aparţin)

3.********(10.10.2009 19:13:59):ba……am fost la loto……am dat 500 de mii acolo…….m-am dus dupa aia acasa……si mi-am dat foc de cat de idiot am fost……dar Moartea era in vacanta in Caraibe……si mai raman pe aci pe Pamant…….vreo 2 minute 3………cine vrea sa vb ultima data cu mine buzz me

4.***********(16.09.2009 16:25:27): Multumesc pe aceasta cale tuturor care trimit mass-uri si pps-uri pline de umanism uns cu lapte si miere. Datorita voua am trecut prin multe clipe minunate, cum ar fi: 1. Am citit de 874 de ori ca voi fi sters cu cont cu tot de pe yahoo. 2. Am cam 34.000 de ani plini de ghinion in fata mea si am murit deja de 6.764 de ori pt ca nu am dat toate mass-urile mai departe. 4. Sunt blestemat sa nu gasesc adevarata dragoste pt ca nu am dat restart la calc, nu m-am dat de 3 ori peste cap si nu am apasat shift de 99 de ori ! Da si tu mai departe daca esti in campania anti mass-uri cretine si imbecile…

5. Şi bomboana de pe coliva Internetului e reprezentată de comentariile de pe Youtube pe care nu am avut răbdarea şi pregătirea psihologică să le scriu dar le-am făcut un screen-print:

Comentarii Youtube


18/10/2009 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , ,

3 comentarii »

  1. Sa nu uitam de „fetele bune ajung in rai,fetele rele unde vor ele”, „te uiti la ea,ma vezi pe mine”. Stii ce-mi place mie la netul asta?Daca nu vreau sa stii ca-s eu,nu stii.Mi s-a intamplat candva,sa comentez pe un blog si la un moment dat persoana respectiva intreaba pe posesorul blogului „cine e ma?”,el nestiindu-ma fizic,m-am gandit sa raspund eu,ca daca tot intreba.Mare prostie am facut,ca a luat domnisoara foc,dar m-am distrat.In viata de zi cu zi,m-am intalnit cu ea de 3ori,zicandu-mi si ca sunt „tare amuzanta”.

    Comentariu de fetita junglei13 | 20/10/2009 | Răspunde

  2. Off topic: Te-am provocat la o leapsa. Sper sa iti placa si sa ii dai curs. Mersi.
    http://babiloniada.blogspot.com/2009/10/campanie-electorala-leapsa.htm

    Comentariu de Mitza | 20/10/2009 | Răspunde

  3. http://babiloniada.blogspot.com/2009/10/campanie-electorala-leapsa.html
    sorry, am papat un l😦

    Comentariu de Mitza | 20/10/2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

