Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

Campania (anti)electorală a lui Miţă …


Am fost rugat de un vecin de pe blog să ajut la propagarea unei campanii iniţiate de el şi am acceptat să-i fiu portavoce. Campanie se numeşte ” Pantera Roz – Preşedinte” şi care se vrea un act de revoltă şi protest la adresa clasei politice, asta din câte am înţeles eu.
Lui îi urez multă baftă şi vouă, dacă vă surâde ideea unei mici „răscoale electorale”, vă sugerez să mergeţi cu încredere la sursă pentru mai multe informaţii !

EU nu cred în clasa politică (în nici un caz nu cred în politicieni sau în cuvintele slobozite de ei) şi asta pentru că nu văd utilitatea ei, cel puţin nu pentru un stat şi pentru cetăţenii care-l compun. Există unii care sunt de părere că trebuie totuşi să supunem clasa politică la o analiză amănunţită şi să alegem din toată neghina pe cea mai bună (acestui raţionament i se aplică foarte bine o noţiune pe care am învăţat-o de curând la facultate – „criteriul pesimist” – inginerii ştiu de ce ;D). Ei bine eu nu sunt de acord cu „să alegem răul cel mai mic” … eu zic să nu mai alegem nimic pur şi simplu. Să aruncăm Politica în coşul de gunoi al istoriei şi să trecem mai departe către un nou tip de organizare care să nu se mai bazeze pe specia asta profesională neproductivă şi parazitară care promovează nepotismul şi favoritismul.
Închei citându-mi dirigintele (profesor de desen) din gimnaziu care spunea: „Faci ce vezi dar … vezi ce faci !”

21/10/2009 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , ,

2 comentarii »

  1. Si eu sustin Pantera Roz!

    Comentariu de fetita junglei13 | 21/10/2009 | Răspunde

  2. Multam de suport.😉

    Comentariu de Mitza | 21/10/2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

