Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

O zi interesantă …


Azi a fost o zi plină de contraste pentru mine: am alternat între râs şi blesteme cu o frecvenţă apropiată de cea a curentului altenativ de la prizele noastre. Am învăţat lucruri noi şi am ajuns să înţeleg mai bine altele din trecut. Am întâlnit o mulţime de oameni minunaţi, agreabili şi extrem de colocviali, un gen de oameni pe care îi credeam dispăruţi … mai ales la noi în ţară. Cu toate că, în momentul când bat cu sălbăticie butoanele tastaturii mele, am atins un nivel de oboseală fizică ce mă apropie de dezintegrare, psihicul meu este mai energic decât un oltean alimentat la 380.
Ştiu că sună ciudar dar m-am întâlnit pe mine într-o femeie, mai precis am întâlnit o femeie cu aceleaşi tipare generale de gândire şi comportament ca ale mele, fapt ce m-a pus în situaţia de a-mi reanaliza poziţia pe scara masculinităţii.
Am avut norocul să iau în picioare fiecare ţeavă, pavea sau piatră „binecuvântată cu blesteme” ce mi-a ieşi în cale de-a lungul drumului dinspre facultate spre staţia de microbuze (Stargate-ul meu).
Odată ajuns la destinaţia prefinală am realizat, cu zâmbetul pe buze, că am pierdut maşina cu care trebuia să ajung din oraşul de studiu în oraşul de baştină şi considerând varianta trenului am ajuns la concluzia că următorul tren în direcţia „Casă” era abia la 05:10.

Cum opţiunile se apropiau de 0, ideea unei bănci în parcul municipal ajunsese să sune deja foarte confortabil în mintea mea iar un tomberon plin cu cartoane era o altă opţiune viabilă. Însă nu am avut ocazia să experimentez stilul de viaţă „homeless” nici măcar pentru o noapte dar … niciodată nu se ştie unde mă poate purta viaţa😉 !

21/10/2009 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 comentarii »

  1. Corect. Mi-a placut doza de ironie administrata in postare si desigur glumele subtile. Oricum genial scris. http://mihai7.wordpress.com

    Comentariu de Mihale Mihai | 21/10/2009 | Răspunde

  2. Deci totul s-a terminat cu bine?

    Comentariu de fetita junglei13 | 21/10/2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

