Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

Dorinţe …


Televiziunea şi radioul zilelor noastre acoperă mai toate genurile posibile de divertisment şi au muzică şi filme pentru toate gusturile însă nu şi pentru gustul meu. Eu aş vrea să văd şi să aud cu totul altceva la TV şi la Radio, adevăratele capodopere ale filmografiei şi adevăratele hit-uri muzicale ca de exemplu:

Filme:
Singur acasă … cu oltenii – Aventuri
Cu toporu`-nfipt în geam – Thriller
Cu vaca pe câmp – Romance
Invazia Moldovenilor – SF
Kum Fu Ţuica – arte marţiale
Nu mă muşca de cur că ţip – Horror
Mămăligă românească 4 – Comedie
Băserix şi Blagalix – Misiune Cleoudrea
Identitatea lui Gheorge – Acţiune
Identitatea lui Gheorghe – Ultimatumul lui Gheorghe – Acţiune
Constantin – Fantasme
România normală – Fantasy, Sci-Fi, Comedie
Pacientu Român – Romance; Drama; War

Muzică:
Elena Damigeană – Glojdita de la Jiu
Gheorghe Mutu – Tacuta din Gorj
Ion Cutunică – Sono un ciobano vero
Aurică Boomerang – Mă-ntorsăi muică acasă
Gelu Dushcă – Vin ciobanii de la stadion
Constantin Îmbrăcatu` – Dă-mi mândră cămaşa ta
Margareta Lânaru – Aseară ţi-am luat Vuiton
Gheorghe Vasile – Mult mai beau oamenii buni
Daniel Voiculescu – Mă bate Vântu, mă bate

Voi ce aţi vrea să vedeţi şi să ascultaţi prin media ?

28/10/2009 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , ,

1 comentariu »

  1. :)) supertari cererile tale! as vrea tare mult sa vad macar un film sau sa aud macar o melodie😀

    Comentariu de ionut r. | 31/10/2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

