Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

Doar puţină muzică …


În ultima vreme industria muzicală a devenit prea comercială şi zgomotoasă pentru gusturile unui bătrân ca mine, dar cine ştie, poate că am eu standarde prea înalte sau pur şi simplu nu mă pot adapta cu noile concepte muzicale care sunt „la modă”. Nu mă plâng prea tare pentru că, din fericire, mai există şi excepţii de la rigorile impuse de obilitatea numită „modă”:

Mika – One foot boy

The Killers – Human

The Script – Breakeven

Kings of Leon – Use somebody

Coldplay – Viva la vida

Am păstrat ce am considerat eu mai frumos şi mai bun pentru la urmă … ca un desert😉 :

Sandi Thom – I wish I was a punk rocker

30/10/2009 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , ,

4 comentarii »

  1. De acord. Sunt niste melodii absolut extraordinar de superbe. Toate. :X Dar si multe altele🙂

    Comentariu de chopilu' mic | 30/10/2009 | Răspunde

  2. Wow ! Mai exista romani care asculta muzica buna ? :))

    Comentariu de mercu | 02/11/2009 | Răspunde

  3. superbe melodiile:D
    ai gusturi bune;)

    Comentariu de Andrada | 09/11/2009 | Răspunde

  4. Yep si mie imi plac melodiile .
    Mai ales The Killers – Human🙂

    Comentariu de DitsA | 10/11/2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

