Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

„Rămasă muică Băsăscu preşădinte !?? „


Am ieşit de curând din coma electorală autoindusă ca să fiu copleşit deopotrivă de sentimnete de bucurie şi de tristeţe. Bucuria manifestată vine ca o reacţie, normală, la încheierea mascaradei electorale iar tristeţea provine de la faptul că peste câţiva ani (2 ani – locale, 5 ani – prezidenţiale) se va repeta filmul şi dacă avem noroc şi are cineva milă de noi, măcar va fi cu alţi actori.

Mi-a plăcut comicăria aia pe care a făcut-o Mircea Geoană autoproclamându-se preşedinte, şi sărbătorind ca atare, în urma rezultatelor exit-pool-urilor şi după nici o zi, când au venit parţialele de la BEC(nu e vorba de lampa incandescentă, dar a făcut totuşi „lumină”) să coboare de pe scara puterii pe care se cocoţase prematur şi să urle ca din gură de şarpe că a fost fraudat de Băsescu. Evenimentul l-am conturat grafic după cum puteţi vedea mai jos.

Installing Geoana Failed

Îmi plac Traian Băsescu şi partidul său care vor să creeze un nou guvern cu PNL … ăia hoţi şi incompetenţi care au lăsat România fără bani şi au băgat-o în criză.

Cu toate că nu sunt destul de familiarizat cu termenul de dedicaţie îmi voi permite să fac una … o dedicaţie electorală:

Urmează o perioadă interesantă în România următoarilor 5 ani din puncte de vedere politic.
Fii mândru române ! … ai cu cine.

08/12/2009 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , ,

6 comentarii »

  1. Salut. Dacă vrei să facem schimb de link-uri, să îmi spui cum să te trec în blog. Poţi să mă treci „Numa` de Bine!”.

    Mulţumesc anticipat pentru răspuns.

    Comentariu de Kiwi | 18/12/2009 | Răspunde

  2. Craciun fericit !!

    Comentariu de Pisi | 25/12/2009 | Răspunde

  3. La multi ani si un an nou plin de bucurii si tot ce iti doresti.

    Comentariu de cristian | 31/12/2009 | Răspunde

  4. Salut, mi-am schimbat blogul si as vrea sa continuam schimbul de link. Ce zici? daca esti de acord, atunci modifica la tine in blogroll, url-ul meu cu http://achilianu.ro
    Multumesc…
    sanatate…

    Comentariu de achilianu | 09/01/2010 | Răspunde

  5. Salut, am schimbat numele blogului „Cel Mai Lung Nume De Blog Nu Există” in „Anticalofilul”, te rog sa schimbi numele si adresa cu cele noi:

    Anticalofilul

    http://anticalofilul.blogspot.com/

    Multumesc!

    Comentariu de Anticalofilul | 20/01/2010 | Răspunde

  6. Mogul Edition =)) belea

    Comentariu de STAR | 21/01/2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

