Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

Bancu` sau Geneza unei creații etnobotanice …


Ante-Scriptum: Încerc și eu să-mi regulez (sau regularizez) activitatea de pe blogul ăsta și ca o primă măsură m-am gândit să fac nește rubrici, cum altfel dacă nu, regulate: în fiecare Duminică voi încerca să postez câte un banc făcut de ”JE”. Voi ruga potențialii cititori să râdă anticipat pentru că nu pot garanta comicăria post-citire având în vedere emitentul bancurilor.

Deznădăjduit că în România nu este plătit pe măsura muncii sale, un român pleacă în Botswana unde se și stabilește cu toată familia sa. Întors în țară după câțiva ani se întâlnește cu vechi prieten:
– Ce mai faci amice !? Am auzit că lucrezi în Botswana. Ce salariu ai acolo ?
– Am 1000 Pula … sau mai mult, în funcție de cât vrea patronul să-mi dea.
– Las`că eu lucrez în România și am același salariu.

14/02/2010 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , ,

4 comentarii »

  1. :)))
    asta e bun!
    si real!

    Comentariu de clo | 15/02/2010 | Răspunde

  2. bun asa :))
    dar intreaba o femeie: cat iei? iau… pula?eee,atunci sa vezi fericire😉
    E bine regulat, e foarte bine.

    Comentariu de fetita junglei13 | 16/02/2010 | Răspunde

  3. :)) Buun.
    E mai nasol când o fi să denomineze botswanezii Pula. Cât taie
    oare din ea? Probabil cele două 00 de la rădăcină?!😀

    Comentariu de ics_pix | 18/02/2010 | Răspunde

    • Il vor intreba pe Dr. Ciomu: ala e expert la denominarea monezii din Botswana.

      Comentariu de Culian | 18/02/2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

