Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

Mostră de înțelepciune feminină …


În dimineața asta mergeam cu microbuzul (ca pasager bineînțeles) și am asistat fără să vreau la un duel verbal dintre doi prieteni sau colegi de sexe diferite care-și argumentau fiecare superioaritate propriului sex. N-am reținut tot dialogul lor dar un schimb de replici mi-a rămas stampat pe creier și-l voi reproduce în continuare :

EA: Mult mai mulți barbati și-ar părăsi nevestele, dacă ar ști să își facă bagajele.

EL: Și femeile și-ar părăsi bărbații dacă ar știi să facă bani.

Câștigătoare am declarat-o pe EA la duelul ăsta pentru că ce-a spus e universal valabil pentru 98% din bărbații de pe planetă, pe când ce-a spus EL se aplică unui număr din ce în ce mai mic de femei pe zi ce trece.

17/02/2010 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , ,

6 comentarii »

  1. concluzia ta face toti banii…

    Comentariu de clo | 17/02/2010 | Răspunde

  2. Foarte tare conversatia lor. Ai dreptate :)) dar eu stiu sa-mi fac bagaje cand e nevoie😀

    Comentariu de Nick | 17/02/2010 | Răspunde

  3. ai dreptate!:)
    cred ca exista femei care stiu sa faca bani frumosi!
    si prefer sa cred ca peste vreo cativa ani,o sa fac si eu parte din categoria asta:D

    urmatorul examen se desfasoara intre 19 si 29 aprilie .
    mai e un pic!:-s

    Comentariu de ioana-criss | 17/02/2010 | Răspunde

  4. oho! cate discutii am auzit in autobuz si cate intamplari… cateva le-am pus si pe blog

    Comentariu de Anticalofilul | 18/02/2010 | Răspunde

  5. Tare gagica. Dar pana la urma daca iubitul chiar ar vrea sa te paraseasca, nu mai bine ii faci tu bagajele? (A se citi „Nu mai bine ii arunci toate boarfele in strada sa nu mai ii vezi mutra?)

    Comentariu de FB Ronnie | 19/02/2010 | Răspunde

  6. Amuzant, da ;)) Numai ca mai e un aspect: barbatii nu stiu sa-si faca bagajele pentru ca nu au nevoie sa-si faca bagajul :)) Nu e un proces din mai multe etape, ca la femei: sa ma cert, sa ma despart, sa iau inapoi scrisorelele si pozisoarele, sa-mi iau rimelul, sa retrag periuta de dinti de la baie, da’ rochiile in ce le pun?… etc. Pe cand la barbati e mult mai simplu: ei pleaca. Punct.

    Comentariu de veutzu | 19/02/2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

