Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

Bancu` lu` Culian … de Stânga sau de Dreapta


Este duminică, deci este Bingo …. ââââăsta … Banc:

Băsescu și Boc sunt amândoi într-o mașină și conduc prin București să vadă în ce stare se prezintă municpiul după topirea zăpezii. La volan este Boc, pentru prima oara într-o poziție de conducere.
Merg ei ce merg și la un moment dat ajung într-o intersecție ce avea indicatorul ”Obligatoriu la stânga” și Boc semnalizează spre stânga.
– Emile ce faci bă trădezi doctrinele partidului !?? Trage imediat de volan la dreapta !!!
– Da Șefu` dar indicatorul …
– Băi Emile … păi tu faci ce spune un amărât de indicator sau ce spun EU !?? Am zis că mergem la dreapta , la dreapta mergem.
– Sefu` dar …
– La dreaptaaa !!!
Boc executa și în clipa imediat următoare intră cu mașina într-un gard.
– Îmi pare rău șefu pentru mașina dumneavoastră dar eu am încercat să vă spun.
– Lasă băi Emile că am băgat noi țara-n gard, nu-ți mai face tu griji pentru o mașină.

27/02/2010 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 comentarii »

  1. bun asta :))

    Comentariu de Andrada | 28/02/2010 | Răspunde

  2. :)) Stalpul, groapa,santul,cainele, vaaaaiii,prea tarziu gardul.De asta-mi aminteste mie bancul.
    Da’ nici cu altii nu-mi e rusine, oricum niciunii nu o iau inainte,ca-n fata o iau toti.

    Comentariu de fetita junglei13 | 28/02/2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

