Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

Un flocon de neige … si tot neamu` lui


S-a întors zăpada … probabil uitase ceva.  S-a întors și s-a apucat din nou de treabă albind totul în jur mai ceva ca Ace. Ce bucurie mă străbate acum când mă gândesc la faptul că iar trebuie să-mi testez abilitățile de patinator/schior, fie ca le testez în modul Pieton fie în modul Șofer; că după doar câteva zile de soare, în care am stat ca o reptilă și am acumulat căldură, trebuie să întorc din nou lângă calorifer/sobă. Dar mie-mi place zăpada și implicit iarna asta care odată ajunsă la noi nu mai pleacă întocmai ca un musafir nepoftit; îmi place până în pragul nebuniei (prag de care cred că am să mă lovesc foarte curând).

Winter sucks !

PS: Am vorbit eu cu Ăl` de Sus (vecinu` de la 3) și  mi-a zis să nu-mi fac griji că nu mai rezistă mult atmosfera asta ”feerică” … e doar o ultimă zvârcolire a iernii înainte să-și dea obștecul sfârșit. Sper să fie cum zice el!

05/03/2010 - Posted by | Uncategorized | , , , ,

2 comentarii »

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Si la SB ninge si…TREBUIE sa ies afara.Sper ca Al’ de Sus sa aiba dreptate!😀

    Comentariu de achilianu | 05/03/2010 | Răspunde

  2. Pota sa intru si eu in club?Si mie-mi place iarna.Si tin sa iti scriu ca acum e un peisaj mai ceva,ca acum o luna,nu vad nici macar umbra de case invecinate,din unghiul in care ma aflu,ca ams a ies in fata si o sa se schimbe.

    Comentariu de fetita junglei13 | 06/03/2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

