Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

Bancu` lu Culian …


Dacă tot am adus vorba de canibali în articolul trecut, m-am gândit să continui și cu un banc pe aceeași temă:

O familie de canibali, soț și soție, se mută în București  la bloc. Într-o seară, la cină, ei încep să discute despre vecinii lor cei noi:

– Dragă, ia spune-mi cum ți se par vecinii !

– Popescu și cu nevastă-sa sunt sunt niște acrituri, nu-i înghit ! Georgeștii sunt oribili dar … îmi plac copii lor, sunt niște dulci!  Săptămâna viitoare pe cine invităm la cină !??

–  Ce spui de vecinii de la 3, pensionarii, că și ei sunt niște dulci?

– Auzi dragă, știi bine că mie nu-mi plac … stafidele.

08/03/2010 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , ,

10 comentarii »

  1. eu nu m-am gandit ce gust au vecinii mei… :))

    Comentariu de Anticalofilul | 08/03/2010 | Răspunde

  2. :))))) sa treci pe la mine pe blog sa iti ridici premiul….te asteptata:D

    Comentariu de Emy | 09/03/2010 | Răspunde

  3. si eu as avea neviue de vizita catorva canibali sa faca curetenie la mine in bloc…dar din aia care mananca stafide

    Comentariu de Dan Ciulea | 10/03/2010 | Răspunde

    • Iti trimit niste studenti de la medicina sa ti-i prepare mai intai😉

      Comentariu de Culian | 23/03/2010 | Răspunde

  4. tare! :))
    nici mie nu imi plac stafidele! :-„

    Comentariu de Bogdan | 12/03/2010 | Răspunde

    • mie imi plac si stafidele (aperitiv) dar si oamenii-stafide (in functie de caracter), pe acestia insa doar admirativ😀

      Comentariu de Culian | 23/03/2010 | Răspunde

  5. Unii struguri ajung stafide, alţii vinul zeilor.Experienţa asta-i mortală…

    Comentariu de Omuldelamunte | 13/03/2010 | Răspunde

    • 😀 uite asta-i o perspectiva noua pentru mine – sper sa ajung vin … ar fi o experianta imbatatoare😉

      Comentariu de Culian | 23/03/2010 | Răspunde

  6. =))

    Comentariu de fetita junglei13 | 17/03/2010 | Răspunde

  7. ar trebui sa ma gandesc si eu ce gust au my neighbours..
    F tare..:!:)

    Comentariu de Mary Anne | 20/03/2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

