Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

10 minutes in 10 weeks …


A.S.: Emy multumesc pentru premiu !😀

Obsesia nu-mi este un sentiment strain si asta mai ales cand e vorba de muzica si melodii. Ascultam de ceva vreme la radio o piesa despre care nu stiam absolut nimic in afara de faptul ca imi placea la nebunie. De cate ori aud pe la radio sau in alta parte vreo melodie care imi gaghila in mod placut urechile si nu o am pe computerul meu unde s-o pot asculta la discretie … devin obsedat de ea. Asta se intampla pana reusesc s-o identific si s-o ascult de atatea ori pana ma plictisesc de ea.

Foarte amuzant a fost cand am inceput sa-mi chestionez prietenii in legatura cu melodia si pentru a ma putea ajuta imi cereau sa le fredonez (fereasca Moga !!!) ceva din melodie.

Astazi am aflat titlul si autoarea unei astfel de melodii si am pus-O mai jos … pe EA, pe Melodie.

Versuri:

Rock your body , c’mon everybody
Somebody stop me , when I dance I’m losing control
You see me yo , this is stereo
I wanna hear my song one time on the radio

I’m gonna do this step by step do it anyway got to feel your loving
I’m gonna break even the law of the gravity to see you in the morning

Let me see your body move on the floor like ten minutes ago
Shake shake shake your body, move on the floor like ten minutes ago
Winning in every place cuz your my lucky ace, dj turn off the bass
Winning in every place cuz your my lucky ace , everybody do it on the floor

I’m gonna do this step by step do it anyway got to feel your loving
I’m gonna break even the law of gravity to see you in the morning

Let me see your body move on the floor like ten minutes ago
Shake shake shake your body, move on the floor like ten minutes ago
Winning in every place cuz your my lucky ace, dj turn off the bass
Winning in every place cuz your my lucky ace , everybody do it on the floor

Rock your body , c’mon everybody
Somebody stop me , when I dance I’m losing control
You see me yo , this is stereo
I wanna hear my song one time on the radio

I’m gonna do this step by step do it anyway got to feel your loving
I’m gonna break even the law of gravity to see you in the morning

Let me see your body move on the floor like ten minutes ago
Shake shake shake your body, move on the floor like ten minutes ago
Winning in every place cuz your my lucky ace, dj turn off the bass
Winning in every place cuz your my lucky ace , everybody do it on the floor

16/03/2010 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

8 comentarii »

  1. Deciii ador melodia :X:X:X
    Prima data vedeam fragmente din versuri pe la sts celor pe care ii am in lista..
    I

    Comentariu de Mary Anne | 23/03/2010 | Răspunde

  2. Deciii ador melodia :X:X:X
    Prima data vedeam fragmente din versuri pe la sts celor pe care ii am in lista..
    In sfarsit am descoperit cine canta mel !
    E f tare! E una dintre cele mai frumoase piese ; de fapt… Opinia mea este ca , Inna-10 minutes , si Inna-Amazing sunt cele mai cool mel ale ei. B-). Sa nu ma mai gandesc la”Deja vu” si la”Hot” caci voi completa lista ;))

    Comentariu de Mary Anne | 23/03/2010 | Răspunde

    • Am observat chestia asta (respectiv adoratia) la tine pe blog😉

      Comentariu de Culian | 23/03/2010 | Răspunde

  3. Cred ca m-as fi asteptat si la vreo populara in locul Innei.Nu ca mi-ar displacea melodia asta,dar nu m-as fi gandit ca tocmai asta ti-a placut tie asa mult.Doamne,e o treaba si cu blogurile astea.Ajungi sa afli destul de multe lucruri despre o persoana,lucruri la care nu te-ai fi gandit in nici un caz si pe care le poti afla in…10 minute:D

    Comentariu de Andreea | 23/03/2010 | Răspunde

  4. Inna nu se numara printre artistii, pardon, cantaretii pe care ii apreciez dar uite ca melodia asta m-a vrajit si la vreme aceea nici nu stiam cine o canta.
    Promit sa ma revansez cu niste melodii mai profunde😀

    Comentariu de Culian | 24/03/2010 | Răspunde

  5. chiar ca ajungi sa afli destul de multe lucruri.
    Eu stiu un lucru f importanta about U:)
    Ai simtul umorului si esti un tip f comunicativ si d treaba😉. Tot in 10 min am aflat si eu :>.

    Comentariu de Mary Anne | 24/03/2010 | Răspunde

    • Multam de complimente! Cat trebuie sa-ti platesc pentru ele!?? Pentru ca n-as vrea unele gratuite😉😀

      Comentariu de Culian | 24/03/2010 | Răspunde

  6. important* nu importanta

    Comentariu de Mary Anne | 24/03/2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

