Culian

Viaţa văzută prin lentile roz :)

Multumesc !


Cristina multumesc pentru leapsa dar o voi pasa mai departe catre niste oameni (Fetita Junglei, Anticalofilul, Happy Garden (Bogdan si Andreea) si oricui are ceva amintiri despre un astfel de moment  ) care s-ar putea sa aiba mai mult de un cuvant de zis in problema asta. Eu o sa ma rezum la a spune doar ca experienta mea serioasa cu alcoolul a fost prima si ultima, s-a intamplat pe la 20 de ani (cred :D) si a fost o experienta din care am invatat multe lucruri si cel mai important … cunoasterea limitelor proprii.

PS: Cred ca cea mai buna concluzie/morala o putem trage dintr-o intamplare/greseala proprie, din simtite/traite  si nu din auzite.

25/03/2010 - Posted by | Uncategorized | , , , , , ,

5 comentarii »

  1. @Culian : corect ..o data si bine😀

    Comentariu de Cristina-Maria | 25/03/2010 | Răspunde

    • O data si … suficient😀

      Comentariu de Culian | 26/03/2010 | Răspunde

  2. M-ai nenorocit :)) Daca am timp am sa scriu dupa ce ma delectez cu cititul pe la altii,daca nu,la noapte.

    Comentariu de fetita junglei13 | 26/03/2010 | Răspunde

    • NU e obligatoriu sa scrii si nu trebuie sa scrii acum dca n-ai chef sau timp, poti sa-l scrii si peste 1 an😀
      Daca ai ce scrie si daca vrei, scrii, daca nu, nu ….😉😀

      Comentariu de Culian | 26/03/2010 | Răspunde

  3. multumesc si eu dar nu prea agreez lepsele😀

    Comentariu de Anticalofilul | 26/03/2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

